Hanna Penttilä
- Nainen
- 45 - 49
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
9
Etävastaanotto toimi hyvin ja oli mielestäni oikeinkin luontevaa. Sain apua ongelmiini ja hyviä konkreettisia neuvoja.
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Etävastaanotto toimi hyvin ja oli mielestäni oikeinkin luontevaa. Sain apua ongelmiini ja hyviä konkreettisia neuvoja.
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Minnan kanssa on helppo olla oma itsensä. Turvallisen ympäristön tuntu saa ihmisen avautumaan helpommin. Minna osaa antaa tilaa mutta myös tarttua oikeisiin asioihin oikealla hetkellä. Näkökulmat ja tavat joilla Minna on saanut minut ajattelemaan ja suhtautumaan omiin ajatuksiini on ollut mielettömän tärkeitä tasapainon ja sisäisen rauhan löytämisessä. Voin suositella!
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Todella rakentava ja ymmärtäväinen lähestymistapa. Löysimme oivat ratkaisut ongelmiin, joita tulimme selvittämään.
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Minnalla o ” munaa” sanoa, miten asiat on. Hän lopettaa turhan läpätyksen ja palauttaa asiaan. Kiitos
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Terapiassa Minnan kanssa oli lämmin, rehellinen ja luottamuksellinen fiilis ja pidin siitä, kuinka hyvin tulin kohdatuksi. Monet asiat, joita olin yksin pyöritellyt mielessä, lausuttiin ääneen ja huomasin, etten ole yksin ajatusteni kanssa. Omassa isossa elämänmuutosprosessissa oli korvaamattoman arvokasta keskittyä minun kokemuksiini ja ajatuslukkoihini turvallisesti yhdessä. Kiitos Minna!
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Kiitos Minna kuulevista korvistasi, ajastasi, avustasi ja asiantuntijuudestasi! Sain eväitä työstää oman elämäni vaikeita asioita ja kipukohtia. Koen olleeni tilanteessani jumissa ja lukossa, mutta Minnan avulla pääsin eteenpäin. Suhtautumiseni jo tapahtuneisiin kurjiin asioihin on muuttunut ja elämääni on alkanut taas tulla iloa, valoa ja positiivisuutta. Koin erityisen vapauttavaksi sen, että Minnalta löytyy ymmärrystä ja apukeinoja myös uusperheen mukanaan tuomiin haasteisiin.