…
- Mies
- 30 - 34
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
10
Tosi mukava terapeutti. Ammattimainen ote ja tapaamisia odottaa aina. Lämmin ja luotettava Minna.
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Tosi mukava terapeutti. Ammattimainen ote ja tapaamisia odottaa aina. Lämmin ja luotettava Minna.
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Kävimme pariterapiassa kaksi kertaa, ja jo näillä kahdella kerralla saimme apuja parisuhteen ongelmien ratkaisemiseksi ja omien toimintatapojen muuttamiseksi. Minna sai myös parisuhteen toisen osapuolen avautumaan ja puhumaan, joka ei yleensä puhu ääneen tunteistaan.
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Sain Minnalta työvälineitä itsekunnioitukseen ja terveisiin rajoihin. Heti ensimmäisen kerran jälkeen huomasin helpotusta ja ymmärrystä omiin tuntemuksiin. Minnan kanssa kaikki tunteet ovat sallittuja ja ilmapiiri on turvallinen.
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Terapiassa pidin siitä että heti ensimmäinen kerta tuntui helpottavalta. Asiaan mentiin suoraan eikä vatvottu vanhoja. Pidin tavastasi puhua suoraan asioiden oikeilla nimillä.
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Iso suositus Minnan terapialle <3 En ollut aiemmin käynyt terapiassa jonka takia etenkin ensimmäinen käynti jännitti. Onneksi Minna osasi erinomaisesti löytää oikeita kysymyksiä ja johdatella keskustelua eteenpäin. Tunnelma Minnan kanssa oli heti todella lämmin, aito ja välittävä. Sain hänen avullaan työkaluja sekä uusia ajatusmalleja asioideni ja käytösmallieni muuttamiseen. Kiitos Minna !
Suosittelisitko minua terapeuttina ystävällesi asteikolla 1 -10?
Minnan kanssa oli helppo keskustella ja hän johdatti keskustelua eteenpäin ajatuksia herättävillä kysymyksillä.Ilmapiiri oli avoin ja turvallinen.